2013.

Är ett år då allt kan hända.
Javisst det är ett år kvar, men må det gå fort.

Vad ska jag göra?
Jo, jag & frugan sticker utomlands med start 4 månader i Australien. Där efter vill jag kolla på Indonesiens alla öar.
Ett år ska vi vara borta, ett underbart år.

Li ska sälja sina båda pollar (sök på hastnet 'Bonaparts' & 'Panks' så finner Du dom) och Bengan ska till fodervärd.
Jag letar & letar lite till. Har mailat 10 stycken som letade foderponny, nu väntar jag svar.

Är du kanske intresserad av Bengan?
Hör av dig till [email protected] så får du veta mer.

Du är den enda.
Den bästa.
Och min för alltid.


Kram Anna

Postat av: alice

Synd att vi inte har shettis "vänligt" stall :(

2012-04-19 @ 21:58:03
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: