Bulle i ugnen.

Idag ska jag baka, städa & åka ner till min korv.

Men först och främst baka, mitt bröd är slut och jag totalvägrar att handla bröd denna månaden (äter bröd för pinsamma summor varje månad) så nu ska jag baka ett bröd som inte ska jäsa :) Slänger upp bild på det sen!

Sen städa, tog köket igår och jobbat ifatt diskberget så nu är det bara sovrum + badrum och dammsugning kvar. Så himla tråkigt. Och tvätten.... den orkar jag inte äns kolla på. Fattar inte vad det är som är så himla jobbigt med att tvätta?!

Och sen ner till Bengan. Tror vi ska gå en runda och kolla in miljön, mys putten.


Postat av: Frida

Det jobbigaste med tvätten är att lägga in den i garderoben igen när allt är klart! Därför är alltid torkställningen överfull, och när den är full kan man ju såklart inte tvätta ny tvätt. Vart skulle den torka? ;P

2012-04-02 @ 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: