Craft syndrom.

Jag lider av craft syndrom.
Can't Remember A Fucking Thing

Och så är det verkligen, det har jag ärft från far. Med andra ord borde jag kastreras för att inte detta ska föras vidare. Satan vad illa.

Aja, fick glatt telefonsamtal av ett gäng goa människor från min gamla gymnasie skola "Hej vi är 3 mil från dig, får vi titta förbi?" Ja för tusan. Satan, varför har jag inte bakat?

Sen ska jag gå ner till Bengan och tömköra han en liten runda, är ju ljust ganska länge nu :)

Köpte förövrigt nytt skal till telefonen och en fin klänning idag :D Jätte glad tjej!

Och foder till Bengan, fick kraftfodersäcken gratis för att den gick ut om 2 dagar. 500 kronor sparade! (eller de blev ju klänning och skal för de pengarna men endå). Foder blir ju inte dåligt utan de måste enligt någon lag ha bästföredatum. Jag blev glad chey!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: