DEN EFTERLÄNGTADE FILMEN ÄR HÄR!

Varsegoda. Här är filmen på mig och Bengan i tömkörningen från februari.

En del har hänt och det vill jag visa er så lär väll bli en ny film i slutet av april. Bra va? :D

Men vad har hänt sedan filmen spelades in?
- Vi har bytt bett.
- Han är stadigare i formen.
- Han sätter halterna.



Kommentera så mycket ni vill på allt :)


Postat av: alice

Så ofantligt söt och duktig han är! Han gör ju byten med!! ihihihi

2012-04-01 @ 18:20:31
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt lite ponny du har, hur gammal är han? Om jag får kommentera och tycka lite så tycker jag inte alls han går i form,har ni nyss börjat jobba med de ? Och för det andra så kan man absolut inte börja jobba med hästen på tygeln om ytter tygeln glappar, hästen måste ha stöd i bettet.

Det ska bli kul att följa er :)

2012-04-01 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: