Detta med skryt!

Alltså, är det något jag hatar så är det skryt!
Visst jag skryter om min häst, men jag överdriver
aldrig och jag skryter inte för att trycka ner någon.
Tillexempel, när en person kommer fram helt random
till en typ avlägsen bekant/tävlings"rival" och häver ut sig,
-" Jag hoppar 125 oxer med min ponny igår, men din ponny är
skadad va?"
Liksom, vad är det för jävla fasoner på ren svenska?!
Detta har jag sett hända i verkligheten, no name, men det är patetiskt!
Jag tål inte folk som skryter för att verka duktiga själva, jag skryter
ENDAST om Rebell, inte om vår ridning, eller att det skulle vara tack
vare oss något gott bra. Allt är tackvare Rebell, och han förtjänar att få
den berömmelsen! Liksom, det finns såååååå många hästar som hoppar 125,
och det finns sååååå många hästar som hoppar högre än det.
Men Rebell är inte avlad för att hoppa. Därför är det en stor bedrift
att han hoppar 110 så pass bra som han gör. Jag kommer aldrig kräva
att han ska hoppa 125, det vore inte snällt mot honom
Rebell är 14 år gammal, skulle han varit människa så skulle han varit
56 år gammal! Han är jäkligt fräsch för att vara 56 år gammal ;)
Men iaf, det jag vill komma fram till, sluta skryt för ni tjänar inget på det,
så länge ni trycker ner andra!

rebell

Rebell, något jag är otroligt stolt över!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: