En vecka kvar!

Shit alltså, om en vecka fyller jag 18...
Det skrämmer mig faktiskt lite, helt plötsligt över en natt
kommer jag räknas som vuxen, så mycket mer ansvar,
men mycket mer frihet. Lär börja med att betala min första räkning....
Min 18årsdag firar jag på praktiken, haha, ska ta med något gott åt mina
fina jobbarkompisar! Sen på fredagen blir det utgång med fina vänner,
och på lördag kör vi filmmys med samma fina vänner! Sen på söndag
tävling i stallet, fotograferar först det och sen islandstävlingen nere på
Strokkur. Sen den 30 är det tydligen utgång igen, haha, blir halvt medtvingad!
Ja som ni förstår, jag ser fram emot nästa vecka, men är sjukt nervös!
himmel, 18 år, haha xD

jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: