Fotografering

Jag är så otroligt sugen på att fotografera, det bara kliar
i fingrarna!
Någon läsare som vill ha lite fina bilder på sig och/eller sin häst??
Hör av er, antingen via kommentar här eller på min privata
mejl [email protected]
Än så länge kostar det inget, om det är lång reseväg så ser jag helst att
ni hjälper till med den betalningen, men annars så tar jag inte betalt, ÄN SÅ LÄNGE!
I höst kommer jag starta UF-företag med min fotografering och då kommer det
kosta, så passa på nu! ;) Är ni osäkra på om ni bor för långt bort,
fråga så får ni ett säkert svar!



Bengis är rolig att fota, haha :D
De flesta bilderna här på bloggen tar ju jag,
nästan alla på Rebell, och de flesta uppställningsbilder på Bengan.
Givetvis är det ju Anna som fotar de bilder hon lägger upp varje dag,
men de i headern och den här bland annat är jag fotograf till :)
Hör av er om ni vill se fler bilder jag tagit, det är en del...
Fotar även hundar, människor, byggnader, ja, allt ni vill ha fotografera typ!


//Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: