galen vecka...

Förlåt hörni, jag har verkligen inte blogglust för tillfället,
vet inte ens vad jag ska skriva om, och även om jag visste
det så orkar jag inte... Jag har en grej som jag ska skriva om,
men det blir nog imorn eller på söndag, ska övningsköra hela
eftermiddagen, och körskoleläraren verkar ha fått pippi
på att panikbromsa mig så fort jag gör fel, trots att det inte
behövs. Och ni kan ju tänka er vad min nacke tycker om det!!
Får säga till imorn, det funkar inte att hålla på så,
jag kan inte bli såhär dålig efter varje körlektion!

Men iaf, var iväg till Pernilla idag, dressyrträning för mig,
massor med sitsträning och att få igenom hästen,
han var lite motsträvig, okoncentrerad, men till sist
släppte han redigt fin, tror aldrig jag haft han så samlat
i traven eller galoppen! Riktigt fin var han, och svettiga
var vi båda två!

Sitter med handduk om håret, färgat håret på syrran och
hon på mig, behövdes med våra 3-5 cm långa utväxter,
men nu är vi så fina igen! :D

Imorn då, hinner inte göra mycket tyvärr, brukar göra det
mesta på eftermiddagen, men nu när jag ska köra mellan 1
och 5 så lär inte mycket hända innan det. Ska göra klart mina
tröjor som jag ska ha när jag fotograferar och så.

Hoppas ni alla andra haft en bra vecka osv,
och att ni står ut med den dåliga uppdateringen...
Förlåt igen!

//Sofie


Postat av: Sara Carlsson

SV: kommer aldrig i mitt liv prova ut en sadel hos Annas ;)

2012-04-12 @ 23:50:41
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: ISABELLA

SV; jaså inte? men du vet att du bara ska massera in ricinoljan i hårbotten? :P håret växer fortare då! nej det har jag inte provat, men eftersom det funkar i håret så funkar det kanske på fransarna också? ;) hehe.



joo jag pluggar, men jag VILL ju plugga på universitetet, inte på vimmerby lärcenter :P haha. men snart hoppas jag! har ju sökt nu igen. ohh okej, men du trivs där eller? ;) hehe. jag som trodde du ville bort från ön? :)

2012-04-13 @ 13:48:21
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: