Jag sjunger som högst i bilen.

Jag var ett mörkt moln, du var en ljusblick
Jag stirra in i vägen, men du hade utsikt
Du segla sju hav, jag satt i en ankdamm
Jag var ett löv i kuling, men du var ankrad

Precis satt på kaffekokaren, håller nog på att avlida lite för att jag inte intagit något kaffe dagen till ära. Så ska nog göra det innan jag går ner till Bengan. Idag ska vi tömköra ut en runda, trava och mysa osådär.
Måste ta tag i galoppen igen, han har vart ganska konstig nu. Typ ofokucerad & inte velat ta komandona.

Ytterst irriterande för den stora fröken som vill ha yttersta perfektion. Men pratade med S här om dagen och vi ska åka iväg till ridhuset med hennes häst + Bengan några gånger, känns bra jag/vi behöver det.

Imorgon ska jag jobba, på tisdag ska jag jobba och fredag till söndag. Blir en lång vecka men det känns bra att Bengan står så nära nu :) På onsdag kommer Sofie och fotograferar & sen tänkte jag åka till bästaste finaste frugan o rida lite.

Jag saknar henne. Hela tiden faktiskt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: