Jag skriver om det jag känner för.

Som ni antagligen märkt skriver jag inte enbart om hästar - min uppdatering dör då för jag är inte längre särskilt insatt. Efter som att jag inte har ridhäst glor jag inte på utrustning längre och jag tömkör i jeans (tröjor, pikér och sånt där köper jag dock men årets kollektioner har inte direkt intresserat mig) så det ämnet tömmer jag ganska fort ;)

Jag hoppas att Du som läser inte kräks varje gång Du ser att jag uppdaterat ohästigt. För jag skriver om det mesta utöver hästarna, kläder - irriterande saker i vardagen - mitt liv (som i och för sig är ganska ointressant). Och det kommer jag fortsätta med :)

-
Gabriella om vår i mitt hjärta.:
Snyggt :)

Kan du inte lägga upp en bild serie typ som Sara C gjorde på hur du sminkar dig? (:

Hej Gabriella!
Ja det kan jag fixa. Så håll koll!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: