Jävla mönsteråsare!

Fy fan på ren svenska vad irriterad jag blir!
Jag får tydligen inte skriva vad jag vill på
min egen facebook, för då blir varenda unge i
mönsterås skitsura och jag har en hord med
folk efter mig, för ni ska ju inte tro att det är mellan
en person och en person, nej det är mellan 20 personer
och en person! Jag menar, face to face, det existerar inte
längre, folk är otroligt fega när dom är själva,
så man drar med sig hela gänget!
PATETISKT, PATETISKT, PATETISK!!!!!!
Jag hatar fan typ 95 % av alla som bor i mönsterås,
fy fan, flyttar så fort jag kan, det kan jag lova,
sen rensar jag facebooken så inte en enda idiotjävel
i den här jävla hålan kan lägga sig i mitt liv längre!

Förlåt om jag svär, men jag är så sjuktligt arg just nu!
gaaah, godnatt...

//Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: