Lever jag?

Knappt skulle jag nog säga, herregud vad trött jag är...
Cyklade hemifrån vid halv åtta, övningskörde i Kalmar, hemma vid
elva, bussen till pratiken, hemma vid halv åtta igen... Ja, ni förstår mig
nog! Sjukligt trött, har fått världens låsning i ryggen, det gör
så jäklans ont och den vägrar lossna! Usch...

Ronja red Rebell idag, uteritt, på sjukligt pigglin ponnyhäst,
han tävlade mot mammas cykel i alla gångarter,
körde galopprace mot sin egen skugga osv osv. Ja,
lilla hästen hade energi, inte illa! Behövs nog inför
hoppträningen imorn, som jag missar.

Ska jobba på lördag med, möhö, behöver nog gå och lägga mig
tidigt alla kvällar i rad nu typ! Prov på torsdag, tjiho!

Jag vill ha körkort nuuuuuuu, gaaaah, Maria döpte min bil till Gunde,
så ja, nu heter hon Gunde! xD Raggarrunda på öland i sommar,
jag, maria, lisa, tova, tove och elli :D Tjho, 740 med dunkadunka och
solbrillor, yeah! Sommar<3


nehe, ni märker ju hur trött jag är, så osammanhängande text...
gdnatt...
Puss!

//Sofie

ahahaha

Haha, världens roligaste bild som jag tog i sommras, hahahaha xD så klockren.. och sann!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: