Nu ska jag skryta lite...

Nä jag skämtar bara.
Bengan fick en promenad idag, inget speciellt. Jag har bara döat fram till halv nio då jag och C gjorde ett vad.

Jag är en sjuk tävlingsmänniska. No matter what så måste jag vinna.
Oftast är det idiotiska saker men för en gångs skull är det något bra.

Den 19 juni är vår deadline (ev. skjuter vi på den så den är bara där som ett mål för stunden)
Jag insåg ganska fort att min träning kommer fallera så himla fort om jag inte får leka kapplöpningshäst, sad but true. Det är skönare att ta bilen till stallet helt enkelt.

Men nu är det en tävling, på blodigt allvar. Åtminstone för min del.

Efter som att C mycket väl kan läsa mina tränings inlägg så kommer inga bilder att komma upp men vad jag gjort för dagen kommer att dyka upp.

Idag har jag.
5 min hopprep som uppvärmning
5 min rumpa
5 min hopprep (medans appen laddades ner haha)
10 min hela kroppen tjohejs
5 min hopprep som avslut

dvs 30 min träning. Det är inte illa pinkat för lilla mig! Nu skröt jag lite.

Nu där emot ska jag sova för det är jobb imorgon, puss!

och för er som också behöver någon att tävla med för att komma igång skicka en kommentar!

Postat av: Sara Carlsson

sv: vad är det för färg på det? har du bild och vad vill du ha för det? :)

2012-04-17 @ 22:43:27
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Malin Blixth

Jag behöver verkligen något att tävla imot :)

2012-04-17 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: