övningskörning, 25-årskalas osv osv

Hej på er.
Förlåt för obefintligt uppdatering men har inte hunnit
helt enkelt, gick upp vid åtta för att sedan åka till Rebell.
Ronja red med fokus på samling och kraft. Vi har dock
lite problem med Rebell, taktmässigt, i den samlade traven,
inget jag tänker gå in närmare på. Men kan säga att om det
inte går tillbaka som det brukar eller om det blir värre så
kommer vi kolla upp honom. Don't worry typ...
Men iaf, sen tränade dom lite galoppbomar, stärkande för
galoppen, något alla hästar ofta behöver.
Han gick dunderfint på det, så bra<3

Sen övningskörde jag ner till Slätafly som ligger typ 9 mil
härifrån, sen vara där hos min kusin som fyllde 25,
grattis Jessica! Träffade hela tjocka släkten. Sen körde
jag hem, utmattande utav bara helsike!

Sen kom mina fina vänner hit, vi har pratat skit, skrattat,
kollat kläder, kollat min bil osv osv. Så behövligt,
mår såååå bra just nu!!!!

Återkommer imorn, nu ska jag sova, natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: