*pat pat*

Duktig fröken Bengtsson powerwalkade (min svengelska är underbar) och joggade de 3,5 km det är till stallet enkligt runkeeper. Dit tog det 30 min, joggade bara typ 1 km. Var inte skönt alls, ren tortyr. Fast det är ganska skönt i och för sig. Hade en medelhastighet på 9 minuter per km.
1:a km tog 7, 40 minuter
2:a km tog 6,10 minuter
3:e km tog 8,40 minuter

Som bäst snittade jag 5,4 min per km.

Sen tömkörde jag Bengan 4,4 km som blandades av gång, powerwalk, jogg och sken. Tog 60 min och snittade 14 min per km.
1:a km tog 16,1 min
2:a km tog 8,5 min
3:e km tog 11,2 min
4:e km tog 11,1 min

Som bäst snittade vi 5,1 min per km.

Och hem sedan joggade jag typ 1-2 km typ. Snittade 8,2 minuter per km.
1:a km tog 8,5 min
2:a km tog 7 min
3:e km tog 8 min

Som bäst snittade jag 5 min per km.

Vad är mitt mål och varför denna nya kategori?
Svår fråga. Jag vill följa förbättringen helt enkelt och jag tycker att det är skönt att röra på mig helt enkelt. Sen är jag lite faschinerad över alla träningsberoende och funderar över om man verkligen kan bli beroende av att träna? Så ska försöka gå så många gånger i veckan jag känner att jag vill. Med måsten så kommer jag ta bilen det vet jag.

Något mål har jag inte för sånt dödar min motivation. Vet heller inte vad som är rimligt. Men att orka springa hela biten till stallet och hem är en dröm som inte är allt för svårt att nå. Nej 3 km att springa klarar jag redan nu men att sedan motionera hästen och springa hem det är jobbigt.

6 januari



7 april

Efter som att jag har cravings på magar så får jag väll göra något åt den med.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: