Rebell - Lik andra hästar?

Tror ni Rebell har några likheter till andra hästar?
Liksom, så man kan säga, nej men gud vad lik min häst är Rebell!?
Det tror faktiskt inte jag. Det finns en häst som är lik Rebell,
och det är hans HELBROR Ras Dashan.
Jag har än idag inte sett en häst som är lik Rebell, förutom
just Rasse. Jag blir nästan lite sur när folk säger, åååh,
din häst är så fin, min häst är så lik Rebell!
Wrong! Era hästar är inte lika Rebell, visst han är fin (bland det finaste)
och era hästar är säkert fina med, men dom är inte lika Rebell!
Rebell är Rebell, det finns ingen som honom, och den enda som
kan säga att dom har en häst som är lik Rebell, är de som äger Rasse.
När jag pratade med dom, så sa de flera gånger att bröderna är superlika
varandra, och det är dom faktiskt!
Rasse

Detta är Rasse.

rebell

Och det är Rebell.

 Inte rättvis bild på Rasse men dom är väldans lika varandra!

//Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: