Regn. hurra hurra.

Kom hem för typ 1½ timme sedan & har fram till nu ätit, framkallat bilder o svarat på en fin kommentar jag hade fått :D

Kul att så många tycker att Bengan är fin! Det värmer :)

Bengan kommer att få stå idag om det inte lättat på regnfronten ikväll, inget kul att tömköra i regn plus blåst så tror ingen av oss misstycker direkt ;)

By the way ska jag göra en sak jag aldrig trodde att jag skulle göra. Där av två av de framkallade bilderna, ska handla papper & glitter pennor på måndag tänkte jag sen ska jag posta vad-det-nu-är-jag-ska-göra. Spännande! Hoppas faktiskt på att jag får svar.


Postat av: Emelie

Just nu öser det ner regn här hos mig. Börjar bli trött på allt regn nu...

2012-04-13 @ 18:31:32
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: