så trött.

Hej på er.
Jag är inte på bra humör, så mycket kan jag säga.
Rebell och jag tjafsade idag, tror relationen
fick sig en törn, ett tag iaf, vi får se imorn...
Mer än så får ni inte veta om det, ni har ingen
rätt att döma mig eller Rebell.
Men iaf, vi löshoppade några skutt, 110 utan problem med god marginal.
Högre så fegade han ur, höjdrädda fegis, en grind på 130 kan du hoppa över,
men en bom på 120 går inte
 -.- Suck.. Men iaf, han hoppade jättefint,
när han hoppade, så ja, det är väl ett plus på dagen.

Imorn blir det promenad igen, ladda energi, har lagt till ett nytt foder,
Krafft sport med mer energi så får vi se om han orkar mer.
I helgen ska Ronja testa hoppa lite uppsuttet, bara så vi ser
att han inte har ont, annars tar han det chill med mer dressyr och skog i två veckor.

Är sjuk också, fan, har sjukligt ont i huvudet och givetvis sätter sig skiten
i mina muskler, stel var ordet, KYLSKÅP!!

Rebell

Jag älskar dig<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: