Snaska frallor.

Är vad jag ska göra nu! Jobbfrukost med mina goa arbetskollegor :) Har föresten tagit tag i mitt tvättberg! Nu ska det tvättas. Fast var inte så mycket som jag trodde, bara typ 4 tvättar haha.

Sen ska jag GÅ ner till stallet, tömköra Bengan och gå hem. Herregud. Fast jag behöver röra på mig, alldeles för dyrt att ta bilen sånna små sträckor varje dag. Liksom starta bilen för 3 km, bilen hinner ju inte ens bli varm.

Ikväll ska jag hjälpa till med insläppet så mockar nog då om jag inte hinner nu :)

Har lite frågor till er som läser:
Börjar du gymnasiet i år?
- Vad ska du läsa i så fall?

Går du gymnasiet?
- Vad läser du i så fall?

Jobbar du?
- Vad jobbar du med?

Hur gammal är du?

Rider du?
- Berätta gärna om vad du har för häst, allt :D


puss

Postat av: Anna

Du får skaffa dig en cykel^^

2012-04-04 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: