Störnings moment i vardagen.

1. När sussi gosar med telefonen.
2. När sussi gosar med telefonen, tappar balansen och klänger sig kvar i min hand.
3. När sussi gosar med mitt ansikte när jag ligger och sover.
4. När sussi jagar mitt hår när jag sover.
5. När bengan rullat sig i värsta gytjepölen och jag har cp bråttom i stallet.
6. När brödet är slut.
7. När all mat är slut.
8. När brevbäraren är försenad.
9. När bara två av fyra lampor i köket fungerar.
10. När godiset tar slut.
11. Att katterna inte kan städa efter sig.
12. När toalett pappret tar slut.
13. När golvbrunnen i badrummet är fullt.
14. När ovanstående golvbrunn vart full så länge att man hellre snålar på vattnet än rensar den. (stort störningsmoment, kan den inte rensa sig själv?!!)
15. När folk inte fäller ner dasslocket.
16. Sliskiga människor.
17. Fjäskiga människor.
18. Att ett år är 365 dagar.
19. Att livet går fort när man har roligt men långsamt när man inte har det.
20. Att kliva upp vid 3 på morgonen och egentligen vilja sova 1 timme till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: