Svar på Karins fråga.

Vad har du för krav på fodervärden?

Hej Karin!
Jag är nog ganska basic, hemmet ska vara bra och den nya fodervärden ska gilla Bengan.

Men jag vill inte låna ut han som sällskaps ponny utan han ska tömköras eller köras in och då köras regelbundet.
Vill man rida in ska det vara duktig liten ryttare.

Det är så himla svårt, nu har jag ju iof makten att kunna göra något om det skulle bli fel. Därför är jag ute i så sjukt god tid - på andra sidan jorden kan jag inget göra så det är nu han ska till annat hem :)

Men att nya värden också tänkt över att ha häst. För man kan inte komma efter ett år "jag har tröttnat nu får han stå i hagen" efter som att jag inte är hemma liksom ;) förlängning och eventuell försäljning kan vara intressant.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: