svettigt dressyrpass vare ja.

Har förövrigt lite nya datum inbokade.
10 april - Värmelysa Bengan. Kontroll bara nu inför sommaren och allt grönt gräs. Vill se hur han ser ut i frambenen framförallt och i ryggen.
11 april - Fotografering för Sofie både lite på Bengan och 'modell' bilder på mig. Kul!
22 april - Klubbtävling på Panks 70 + 80 CR

-

haha, ja svettigt dressyrpass in my ass. Det blåser och det ganska mycket, Bengan var käftig och tyckte att jag kunde fara åt pipsvängen. Jag blev grinig.
I och för sig var jag grinig redan innan passet för att han höll på och fjantade sig i stallgången så med andra ord var det kört innan det började.

Men skrittade och travade lite, blev tokig på honom för att han inte lyssnade på mina komandon.
Ibland är det inte lätt att heta Bengtsson, särskilt inte när den stora Bengtsson är grinig. Det är liksom inte gynsamt för någon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: