sweet 18!

Ja, idag då fyller jag 18 år, ett grattis kanske?? ;)
Höhö, fick en solstol av mamma, en roooosa,
som jag ska ha med i bilen, och en engångsgrill
som ska användas när jag tagit körkort :D
Sen pengar till solglasögon med styrka!
Nice att ha i bilen, tjoho :D
Sen lite pengar av mormor och familjen Andersson.
Och lite annat smått och gott :D

Sen att hästen var ett rent proffs idag,
gör inte dagen sämre :D
Vår tränare var sjuk idag, men vi byggde bana
iaf och hoppade. Först uppvärmning på typ 60-80 cm.
Sen hela banan 80 cm, sen 1 meter.
Sen så slängde vi upp två av räckena på 110 cm,
och hästen hoppade som bara den, ingen tvekan,
ingenting, bara ren och skär vilja och glädje,
så mycket kraft! Efter det avslutade vi,
men hästen hade minst lika mycket energi kvar, haha
galenpanna<3
Tävling på söndag, pay'n'jump i stallet, 90 och 1 meter!
Sen den 7 maj är det skol-dm i Nybro, då åker vi dit
och tävlar 1 meter! Så lite är på gång, skönt det iaf!

rebell

ett av 110-hoppen, fy faaaan säger jag bara! :D

rebell

Förlåt för brusig bild, det började bli skumt. Men visst är dom fina? ;)

//Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: