Ten facts about madamé

1. Jag får en sjuk städmani veckan innan lingonveckan. Det slår aldrig fel, tyvärr går det över ganska fort.

2. Jag har dille på spets. (Seriöst, mina gardiner är spets och mina krukor har en 'spets'kant bland annat)

3. Jag har dille på ljus.

4. Jag äter hela äpplet ( när jag var mindre även pinnen, det var för jobbigt att resa sig upp & slänga den)

5. Jag äter äpplet nedifrån och upp - inte runt.

6. När jag blir övertrött blir jag först super fnittrig och sen får jag blockout och börjar stabla grejer på hög.

7. Jag har ätit både grodlår och sniglar. Det är desutom jävligt gott.

8. Jag kan få sinnessjuka vansinnes utbrott. Med tillhörande minneslucka och svarta ögon.

9. Jag tycker inte om kranvatten.

10. Har ett typ 2-3 mm djupt ärr på tungan



Jag & Kakan senaste ridpasset :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: