träns, träns, träns, träns

Sitter och letar efter träns. Vill köpa ett brunt pullarträns,
Rebell går som bäst på pullarträns när man rider ut,
och jag får panik när jag måste rida med svart träns till brun sadel..
Så ett brunt pullarträns står högst på listan just nu!
Dock har jag svårt att hitta det rätta tränset!
Skulle vilja ha ett enkelt träns, med strasstenar, en rad på pannbandet
och en rad på varje nosrem på nosgrimman.
Men hittar inte det någonstans..
Så detta har jag fastnat för, men det kostar nästan 700 kr!
Illa...
träns


Är sugen på ett remontträns med, för Rebell trivs bra med det.
Ronja rider bara med, så jag är sugen på att ha ett jag med.
Det är ännu svårare att hitta! Skulle vilja ha ett där nosgrimman
har vit fodring. Men hittar inget, så skulle vilja köpa detta istället.
Kostar väl runt 300 kr, haha, lite bättre för min plånbok!
träns

Givetvis kommer jag byta pannbandet på detta träns, haha, inget snack om saken!
Kan dock bli så att jag köper lösa nosgrimmor och använder på mitt vanliga träns,
men det är så svårt med den bruna färgen...

Om ni har tips på snygga träns, tell me! :D


//Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: