Två år.

Det är två år sedan.
Jag hade 1 dm kortare hår & det var brunt. Min lugg levde ett eget liv, jag var 7 kilo tyngre & jag var en annan Anna.

Egentligen oviktiga saker.

Jag gick 2:a året på gymnasiet, var osäker party prinsessa. Ville jobba med grisar och skulle snart kliva in i mitt sista riktiga sommarlov.

Idag sitter jag på köksbänken, 7 kilo lättare på Ölands största gård. Jag mjölkar kor, lämnat ett gammalt liv bakom mig. Jag har lärt mig baka, hur man byter tyg på stola sitsarna, sy gardiner och hur man kör lastmaskin.

Det är otroligt hur allt kan ändra sig på bara två år.


Postat av: Paulina

Den här bilden är verkligen jätte fin på dig anna!

2012-04-25 @ 12:37:03
Postat av: Joel

Sjukt fin tjej de här! både inifrån och ut! ;)

2012-04-26 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: