två timmar kvar...

Om två timmar börjar jag ett nytt kapitel i mitt liv.
Om två timmar börjar en vändpunkt.
Om två timmar räknas jag som myndig.
Två ynka timmar, och jag fyller 18.
Detta är så stort i mina ögon..
Främst för att jag precis bestämt mig för en förändring,
tack vare Maria, Robin och en annan jävel, har jag fått motivation,
nu jävlar ska alla dessa vidriga extrakilon bort, och det börjar imorgon!
Nu jäklar, kära bloggläsare, när jag är klar, då ska ni få se
före och efterbilder, och då kommer ni förstå.
Jag kan inte leva såhär, det är bara så. För min skull, för Rebells skull,
för min familjs skull, för mina vänner skull, jag måste helt enkelt.
Detta är gamla jag.
Om två timmar, en ny Sofie.

jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: