Vi har solen i ögonen & spild mjölk överallt.

Nemen titta, jag hittade hit igen. Gårdagen var rätt stressig så han tyvärr inte in o skriva här.
Först jobba sen ner till stallet för att fort som fan släppa ut hästarna, mocka och fylla påsar. Gjorde det på 30 minuter, inte så dåligt tycker jag haha!

Sen vidare till Färjestaden (det är typ 5-6 mil) handla P's födelsedags present. Tequila, salt och lime höhö ;) Och blixtsnabbt hem, sova 30 min, äta och ut och jobba igen. Slutade jobba, in likt en blixt för att duscha. Tar ju lite tid att duscha när man ska gnugga balsam i typ 5 min och sen låta det vårdande balsamet sitta i en stund med. Men 20 i 8 skulle jag vara klar! Vid halv kom N & P och skulle hämta mig men de fick vänta, jag hann 20 i var jag färdig! Snabb brud från koluktande piga till partypingla på 50 min ;)

Bengan fick som sagt stå igår och lika så idag efter som att han ska flyttas till granngården. Tror dock han kommer springa i nya hagen haha ;)

Men sen kör det igång igen. Imorgon och tisdag ska vi landa lite i nya miljön och tömköra lite i paddocken och jag ska rida Panks måndag + tisdag med. Ska bli mys! Ska bli så skönt att få Bengan lite närmare :)

Peace.This bitch goes nowhere until lunch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: