Vilken härlig dag! :D

Förlåt hörni, både Annas och min uppdatering suger idag,
men jag mår inget vidare, börjar bli sjuk iden, och Anna är hos Li,
så bloggen hinns inte riktigt med, och jag har ju varit hos Anna hela
dagen, då fanns det ingen tid heller! Vi borde spelat in en video,
för fy tusan vad kul vi hade, från ca 15 minuter innan vi åkte
från Anna till jag klev ur bilen i Kalmar så garvade jag i princip hela
tiden, hahaha, Anna är inte redigt klok när hon sätter igång! xD
Blev en del bilder idag, har inte orkat gå igenom Bengan-bilderna,
vi tog bara longeringsbilder, så det får Anna sköta själv.
Men på grund av att jag är fotografen så måste jag ju visa
porträttbilderna som jag tog på Anna idag :D
Hon är så vacker, titta bara, heliga makaroner, ett nöje
att fotografera! :D

annaAnnaannaannaAnnaAnnaanna


// Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: