Rebell 29/02-12

Detta är första gången jag skriver Rebell-inlägg på en skottdag, och
det dröjer fyra år till nästa gång.
Enligt mig kunde vi hoppat över denna dag, usch vad allt gott fel! Nog om det!

Ronja fick ta Rebell - igen!
Mamma följde med henne upp. Idag fick dom på nya hoppgjorden,
och Ronja kände skillnad på Rebell direkt. Han lyssnade mycket bättre,
tog förhållningar via säte och hand bättre och gick bara allmänt fint!
Hon hade en bom, ett kryss, en bom, och tränade på att få honom tillbaka
och att han skulle lyssna. Riktigt bra tycker jag, att hon tar tag i det som
är lite knöligt!
Imorn ska jag rida - ÄNTLIGEN! Gud vilken ridabstinens jag har,
vill fly undan lite och det gör man bäst på hästryggen!

rebellhopp

Duktiga hoppehästen<3





Postat av: Emelie

sv. Tack så mycket! :D Jag gillade också gult på honom, han är så mörk i färgen så han passar i mer knalliga färger.

2012-03-01 @ 00:42:05
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: