Nääh fy!

Håja vilken helg, killar är fortfarande till stor del svin, men jag kan säga
att jag inte är guds bästa barn heller inom det ämnet, haha, stackars
pojkar.. (a)

Har varit i Målilla med Hanna både lördag och söndag, traktor power weekend,
traktorpulling, traktorrace, traktorspeedway, haha, hur kul som helst!
Umgicks med Jonas, Oskar och Gutta under dagarna, haha underbara grabbar,
TACK Hanna för att du tar med mig så jag inte blir så socialt invalid!

Idag har det packats en del med, hästen har badats med, världens bästa schampo,
Sjöbogårdens Linimenthästschampo! Päls, man och svans blir så fräscht, helt lent
och fluffigt, och hästen mår bra i musklerna. Detta linimentschampoo sköljer man dock 
av, det finns de som ska vara kvar i pälsen, vilket ofta ger en äcklig hinna.
Men detta ska som sagt sköljas av, efter att ha verkat i några minuter.
Och jag är SÅÅÅÅÅÅ nöjd, 40 spänn på Ö&B typ! 
Rebell och Ronja åker till Vedbändes Ridläger imorn,
för andra året i rad, så nu kommer jag inte rida igen
förens om 6 veckor eller något sånt igen, buhu...
Kanske kan hitta någon liten häst i något litet stall på öland,
haha, för annars lär jag döööö av hästabstinens!!
Åker på onsdag till byxelkrok, hoho, på tisdag ska min baslåda installeras :D
 
Nehe, nu blir det att fixa bilder från helgen, hoho,
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: