utelåst, fyllechaffis, höbärgning...

Ja, visst låter allt detta superkul?!
 
Igår skulle mina kära föräldrar med ett annat par fira sin 20-åriga bröllopsdag (det andra paret firade det med), så jag fick då vara fyllechaffis. In till Kalmar, släppa av dom, åker tillbaka till Mönsterås då jag inte hittade någon i Kalmar att va hos, åkte direkt till stallet och va med när Hanna och Annie löshoppade Henke, diskuterade med Hanna att vi skulle ta filmkväll med tacos, och då kom jag på det, NYCKELHELVETET!!!!!! 
Ja precis, jag satt i bilen när mina föräldrar låste huset så jag hade inte nyckel... Känns ju sådär extremt jävla fint, åååååh... Erkänn att ni säkert lyckats med något liknande med?! Men iaf, började kolla runt bland kompisar om någon var hemma, och då kom den räddande ängeln Jonas och sa att jag kunde åka till honom och kolla wallander med han och hans bröder och kompisar. Absolut, jag åkte dit, var där tills mina föräldrar ringde runt klockan tolv..
Men det var ju bara det att jag inte ätit någonting i princip, en skål flingor till frukost, två köttbullemackor till lunch, en glass på mc'donalds, en banan och lite mjölk... Så vart lite godis för att hålla sockret på bra nivå, blir så skakis annars, och var så himla trött med... Håjaja, jag säger då det, men det löste sig ju fint ändå!
 
Och idag då, upp klockan 8, 6 timmars sömn, hmm, tack för det john blund, höleverans till stallet, fan att man har en så stor häst, 2,5 ton ska upp, lite mer än hälften är klart nu, nästa vagn kommer under dagen. Måste jag ens tala om att jag är extremt rödprickig på armarna och nyser hela tiden? Usch... blir en iskall dusch sen!
Funderar starkt på en shettis, kolla bara Bengan, han äter vadå, 30-60 kg hö i månaden ( 1-2 kg per dag, plutthäst), räknar man det då på 10 månader blir det 300-600 kg hö/halm per år! Rebell äter 250-300 kg hö i månaden, alltså 2,5-3 ton per år... gosh, shettis blir det nästa gång, haha xD

Nehe, imorn åker jag till byxelkrok, delade känslor, har fått ett antal nya vänner som jag kommer sakna något enormt... Men om någon av er läsare ska till byxelkrok på norra öland de närmsta veckorna, så kan ni kanske komma förbi trollskogen och köpa en glass av mig ;) Haha, vi hörs hördeni!

Postat av: Noomie

Jag är ju sämst.(x Bloggningen ligger nånstans lååångt borta i mitt huvud alltså. MEN nu idag tänkte jag sätta mig och skriva ett inlägg, kom då på att det inte funkar att ladda upp bilder på denna datorn. Så måste fixa en annan dator om jag ska börja blogga igen... Inte alls kul utan bilder ;(
Tänkte bara berätta läget lite sådär, haha!
Det jag faktiskt tänkte säga var VARFÖR har ni så lite kommentarer? Besökarantalet kan jag ju inte veta någonting om, men jag tycker verkligen att ni borde ha många. Designen är snygg, inläggen är bra och roliga, och vem kan INTE älska Bengan?! Hoppas fler får nys om er blogg snart(':
I'll be back !

Svar: Jadu, varför har vi så lite kommentarer.. fråga våra läsare? Haha, vi har allt mellan 10 och 80 besökare om dagen, men knappt en kommentar per dag. Jag vet faktiskt inte varför det är så. Tack för berömmet, men om du frågar mig, så är faktiskt Rebell väldigt älskvärd med ;) Du får ju givetvis hjälpa folk att få nys om oss, så kan ju vi hjälpa dig?//Sofie
chevalaux.blogg.se

2012-07-06 @ 12:12:32
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: