Efterlyst på CityGross..

Japp, det kan jag stolt skryta med att jag blivit!
Och nej, inte när jag var liten, utan detta hände i lördags,
helt sant, jag är 18 år och blir efterlyst på CityGross!
Slå den om ni kan!

Nej men hela historien nu då!
Jag skulle in på Mediamarkt och köpa fotogrejer, och mamma
skulle handla på CityGross under tiden, och så skulle vi mötas
där inne för jag skulle köpa hårfärg och så vidare.
Men det var ett sånt kaos på Mediamarkts fotoavdelning,
så det tog myyyycket längre tid än jag trott.
Så jag springer in på CityGross när jag hittat och köpt mina fotogrejer,
hittar rätt hårfärg, och börjar kolla efter mamma, men jag ser henne inte.
Testade att ringa henne, inget svar, mobilen kvar i bilen!
Tillägas ska att jag hade bilnyckeln då jag övningskörde.
Jag tänkte då att, äsch, jag betalar hårfärgen och väntar utanför kassorna!
Och medans jag står i kön så hör jag i högtalarna:
" Sofie Ivarsson, vänligen gå till närbutiken utanför kassorna där din mamma väntar!"
VAD I HELVETE?!?!!?! Kassörskan kollar på mig med ett snett leende, och ba:
" Du är sofie va?" Vafan morsan, jag är 18, jag kan ta hand om mig själv!?
Och varför hade hon inte mobilen med sig?! Jadu, pinsamt var det, något förjävligt,
fy fasiken, går aldrig in på CityGross igen, inte med mamma iaf!
håjaja, man överlever väl, haha, nattinatti!

//Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: