En full dag.

Kom hem för typ en timme sedan, är trött men glad chey. Inte så konstigt, dagen har varit super bra!

Hur eller hur åkte jag till Kalmar i morse efter att som en stor tönt skenat omkring hemma hos mor & far på jakt efter plattången. Nej efter 30 min hittade jag den inte. Kände mig så fruktansvärt fåfäng där en vända när jag sökte under varje sten och svor. What so ever överlevde jag på stan endå haha. Blev en del kläder men kommer ett kollage med dagens inköp sedan.

Sen till stallet, på med transporten, in och borsta på Bengan sen in med han i transporten för att köra till hovslagaren.

Hade inte en susning om hur långt det var eller vart han bodde men gissade på en timme. Tog 45 min så var helt OK! Mös lite i transporten innan D kom hem från jobbet sen fixade han iordning Bengans G R Ä S L I G A hovar så nu är han fin igen. Nej, jag har nog fasiken sveriges goaste hovslagare så enkelt är det.

Hem, det började regna, städa transporten i ösregn, ner till ICA & handla nötter, äta mat sen nötter och nu hamnade jag här.

Förövrigt har ni vart duktiga på att kommentera, trevligt att se! :D

Älskade du.


Postat av: Anna - Ryttare

sv. ja asså det jag menade var att det är extremt svårt för en helt vanlig tjej på 12 år att få stor blogg. Man behöver det där extra som gör det kul att kolla in i bloggen, och Nellie sticker ut för att hon ser mycket äldre ut än vad hon egentligen är, och beter sig desutom äldre.

Kissie är ju den dära lilla dockan med minsta kroppen och största brösten.

Kenza har till 97 % en blogg om mode, och och designat Kenza skinn jackorna.

förstår du? :P :)

2012-06-08 @ 19:17:55
URL: http://annasylves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: