Ensam är stark...

.... men tillsammans är starkare?

Jag tror faktiskt att man är ganska stark ensam,
men man behöver pålitliga människor i sitt liv,
då blir man tillsammans starkare!

Jag har blivit sviken SÅÅÅÅ många gånger, 
så jag har alltid tänkt att jag är starkast ensam.
Men om man tänker efter så kommer man på,
att jag är faktiskt inte ensam.

Jag har en fantastisk familj, fantastika vänner,
en fantastisk häst, har lätt för mig i skolan,
har körkort och bil, visst, jag har inte pojkvän
eller den sortens kärlek, men behöver jag verkligen det?
Behöver jag verkligen en kille i livet?
Ibland hade det varit mysigt, men det är så SKÖNT
att vara singel, festa, leva livet, pussa på vem jag vill!
Ni förstår nog inte hur jäkla gött mitt liv är,
jag är sjukt stark i mig själv, jag trivs så bra!
Givetvis har jag stunder, ofta varje dag, när jag faller lite,
men jag är bara människa. Jag har dagar som är SKIT
men jag tar mig upp varenda gång!


Tänk på det mina kära vänner, 
pojkar är fullständigt ONÖDIGT!
Håll er till vänner, familj, era djur,
men för guds skull, skit i pojkar,
en dag hittar ni den rätta, och då
blir ni inte svikna!

TA HAND OM ER SJÄLVA, i första hand!
Love
//Sofie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: