Hovslagartid fixad.

Mycket som ska bockas av på min att göra lista med Bengan innan han åker.

På fredag ska vi till hovslagaren. Transport och bil fixad, skönt att äntligen få fixa till hovarna.
Blir så sjukt irriterad på folk när de inte svarar, ringer inte upp och tydligt inte är intresserad av att få fler kunder - i samma stall som man endå åker till 1 gång i månaden. Idioti.

Sen ska jag ringa ATG, in och kolla tänderna samt ge första sprutorna i hans vaccinering i början av juli har jag tänkt mig. Sen ska jag boka besiktning med, ska se om våran koveterinär kan göra det eller vem jag ska prata med...

Det är mycket nu. Min chef frågar mig hela tiden om jag inte ska ha semester, men hur skulle jag hinna med det?
Nej semester tas inte på sommaren när man bara jobbar 15 dagar. Den tar man på hösten/vintern, fast i år så kommer jag inte ta den alls lutar det åt. Pengar smakar bättre!

Förövrigt har jag överlevt dagen. Mina matvanor har varit grymma idag, till skillnad från igår.

Men ska hoppa in i duschen nu sen sova, todilo.

soooommar v'








Postat av: Alice

Vart ska han åka? :)

2012-06-05 @ 13:47:40
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: