Idag smäller det..

..förhoppningsvis inte, hahaha xD
Skämt åsido, vad jag ska göra idag, får ni veta efter jag gjort det ;)
Men först ska jag knalla upp till stallet och ta av täckena på Rebell och Grips,
dom brukar ha täcke på sig under nätterna nu, de går ute dygnet runt och
hittils har det regnat varje natt.. xD
Sen ska det pluggas, pluggas och pluggas lite till, sen vid två drar jag iväg igen,
höhö, Rebell fåt hoppträning idag med Ronja, undrar om jag ska vara så duktig
att jag faktiskt lägger upp bilderna jag fotar ikväll då? xD
Håjaja, på fredag slutar vi skolan, då kommer uppdateringen från mig bli bättre,
på söndag drar jag till Anna och fotograferar både henne och Bengan,
då lär det bli bilder här!
Ha't gött!
//Sofie

Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Jag är inte säker på att jag fått några bilder av dig från udden.. :(

2012-06-12 @ 13:46:58
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: