I'm back!

Och jag har ändrat lite åsikt ang killar under helgen,
dom är inte helt onödiga, men dom är hemska ändå,
haha, lång historia som vi inte skriver ut här!
 
Jaha, hur har er midsommar varit?
Min har varit BÄST!
I torsdags drog vi som sagt till Jonas och 
chillade en stund, jag körde ju då, hahaha,
i fredags drog vi till Nybro hos herr Andersson,
riktigt jäkla kul hade vi, hmm, det var ju inte helt
nyktert, och den kvällen var den inte killen 
som var hemsk, det var nog jag tror jag... 
Jag minns vad jag gjorde, haha, inte för den sakens
skull, jag ångrar mig inte heller, men han hoppades 
nog på mer än han fick, mihi (a)
På lördagen drog vi på förfest hos Oscar,
jag körde igen då, och vi drog sedan till Öland
och "Björket" haha, lite kul att va nykter och se
alla andra fyllenissar göra bort sig :p
Kom hem sent både fredag och lördag,
runt 3-4 om nätterna, så nu är man sliten :p
 
Idag har jag varit flera timmar i stallet,
skrittade en runda med Rebell, gjorde i ordning
hans nya box (högre tak i den boxen) och sen 
skurade jag hans gamla box. 
Rebell verkade tycka om sin nya box iaf, han somnade
ganska fort, haha :p
 
Imornbitti åker jag till Norrköping, ska jobba på pappas jobb
fyra dagar, köra truck och bil och plocka ställningsmaterial,
och vet ännu inte hur mycket internet jag kan hitta, 
men hittar jag inget så ber jag Anna skriva det här så vet ni!
 
Nehe hördeni, nu ska jag nog ta med mig min syster
och åka och köpa lite godis, frihelg!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: