Jag är inte alltid bitter.

Kännar att mina senaste inlägg vart väldigt bittra. I och för sig är jag en liten bitter sak men samtidigt skrattar jag väldigt mycket och nästan hela tiden. En dag som inte innehåller skratt som kommer från hjärtat är en totalt meningslös dag men samtidigt måste det vara skit ibland för att man ska kunna uppskatta de bra stunderna.

Dagens glädjeämne var uterundan med Bengan, Mökkur och M i solnedgångens underbara sken. Så fantastiskt fint!
Bengan var pigg och framåt, strålande glad i repgrimman! Lyssnade jätte bra på rösten (hade som sagt inget bett) och var så himla pigg, vaken & allert. Tycker att det är så himla kul när han är sån.

Tror han tycker att det är lite tråkigt att vara själv hela tiden så denna vecka har vi uteritter med Mökkur och M nästan varje dag.

och för att få vara lite bitter så skickar jag ett argt getöga till alla er bilister som inte saktar in!
Mökkur är inte trafiksäker nämligen och vi fick ett möte de 300 m vi gick längs med vägen, han hade nog bråttom hem till fotbollen... Jag klev ut i vägen när han inte saktade in trots mina armviftningar, han saktar in och så fort jag flytta på mig varva han bilen och gasade iväg. Idiot! Blir så jädra förbannad när folk tänker med röven och i detta fall låter testosteronet flöda. Skämmes!

Men whatever, Bengan var fin och Mökkur skötte sig ypperligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: