Jag är inte motvals med flit.

Men pojkar är inte onödiga.
Där emot är fel pojke onödig men fel väninna är onödigt också. Lika så mögliga mackor, trasiga strumpor etc.

Jag skulle inte för resten av mitt liv självvalt vilja sova själv resten av livet med mina katter, skulle nog hellre köpa mig en liten thaia i så fall. Nöden har ingen lag, om möjligt med en liten uns av sarkasm.

Nä du Sofie, den där får du nog tänka om på.
Man ska kyssa fel innan man kysser rätt.



Och istället för pojkar i benämningen pojkvän - jagharsexmeddig så kan man samla på pojkvänner i den benämningen jagskullealdrigenstänkatankensåjagfularmigistället. Jag och min goa lilla Joel.

Postat av: Han på bilden!

Haha... jag saknar ord för denna bild! ;D

2012-06-20 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: