Jag fashineras över att så mycket kan hända.

Midsommar är nu gången, den var riktigt bra både på fredagen och lördagen. Är dock precis slut som artist med tillhörande grinighet, att jag till frukost knaprade i mig rostad huggorm med taggtråd och citron det märks.
 
I fredags var jag också hos herr Andersson och Sand vilket var ytterst trevligt trots att det kom några skvättar regn i tid och otid. Min mat blev ypperlig och grillades på perfekt värme under lagom lång tid, drickan flödade i lagom mängd och jag var omgiven av massa mysigt folk.
 
Dagen efter tuggade vi i oss pizza och kollade på Astrid Lindgren klassikers innan jag vid 4 tiden begav mig mot Målilla för logdans numero 2. Vilket också var trevligt, har inte träffat packet sedan Mellie åkte hem förra året i september. Ytterst roligt! Kvällen bjöd på många skratt, rundor bugg och annat som tillhörde den fria helgen.
 
En annan sak jag slogs av var hur mycket jag förändrats sedan förra midsommar.
 
För övrigt klippt jag av mig allt hår i onsdags, såhär blev det...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: