jäkla teknik..

Kunde helt enkelt inte blogga igår, för det gick inte att logga in
via min privata dator, går fortfarande inte, men jag kom in när
jag använder skoldatorn... hmm..
 
Kom hem från Norrköping igår, trött som ett as, ont precis överallt,
förbannade kropphelvete som alltid ska motarbeta mig....
Nåja, pengar kommer det bli gott om i augusti, haha,
mest lön av alla sommarjobbare i sverige eller något?
Får tydligen de anställdas lön, så det blir en del!
Men jag tycker faktiskt att jag förtjänar dessa pengar, inte många
har kämpat som jag det senaste året, och jobbet jag gjort i veckan
är allt annat än lätt eller roligt!
 
På tisdag åker jag över till Öland och bor hos mormor i fem veckor,
jobbar på trollskogens servering då, haha, ska bli väldigt intressant!
Kommer dock sakna Rebell... lär inte åka hem speciellt mycket
under dessa fem veckor då det är en enkelresa på 16 mil...
 
Nehä hördeni, snart dax att åka till stallet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: