Kom till mama.

Nu väntar jag på mina trätofflor, smycken och klänningen till X's bröllop i augusti.
Mycket nu, dyrt nu och allra minst underbart.

Idag har jag jobbat, glott i brevlådan, klappat hästen och åkt hem till mamma & pappa. Är sjukt trött men vill inte sova riktigt än, kan ju sova hur länge jag vill imorgon. När jag senast kunde det minns jag knappt för har alltid haft något att göra på morgonen.

Imorgon ska jag till finaste lilla frugan och gå på L&G med massa folk. Äta massa mat, dricka lite vin och bara ha det förjävla trevligt helt enkelt. Hoppas på sol men enligt väderprognosen ska det regna imorgon, mindre kul.


På söndag ska Bengan och jag fotograferas, blir nog också bra hoppas jag.

Och på onsdag ja då jädrar smäller det, då flyger håret av. Till min fars stora förvivlan haha!

Hopp i galopp och puss.


Osså vill jag säga grattis till bästa dottern Tove t.v!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: