Kukhuvud.

Ungefär så kände jag imorse när korna inte ville traska in i karusellen, så kände jag även när jag tempar kalvar till höger och vänster med höga temperaturer. Skrapade ihop två nya behandlingar iallafall, duktig som man är.
 
Nu vill jag att mina paket ska komma hem, jag tröstade mig nämligen igår med lite rea på Nelly. Blev ett par vinterkängor och ett par slimade jeans. Sen tröstade jag mig på eleven och klickade hem två nagellack från O.P.I, påtal om det ska jag måla om naglarna idag med. Sen blev det en sparkdräkt från Piece of Norway som hade 40% rea. Kände att jag sparade mängder av pengar igår...
 
Betalade även alla räkningar och skit, kalas kul. Eller inte.
 
Nu ska jag brumma ner till Ica, kattmaten tog slut imorse och tror katterna vill ha käk. Bara en svag känsla, de skriker. Hopplösa...
 
Bjuder på en bild från midsommar...
 
 

Postat av: Daniela

Var har du köpt det rosa schabraket du har på headern? GRYMT snyggt :D

Svar: Rosa schabrak i headern? :S
chevalaux.blogg.se

2012-06-26 @ 09:48:08
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Elsa

Sv: Mats??

Svar: sv: Vad har jag skrivit för hänger inte med alls :P
chevalaux.blogg.se

2012-06-26 @ 12:57:07
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: