SOMMARLOV!!!!!!!!!!!

Idag går jag in på mitt livs sista sommarlov, som kommer bli ASGRYMT!
Nästa år blir det förhoppningsvis jobb direkt efter studenten..
Så i sommar ska det levas till 110%, fest, jobb, häst, vänner, bilen, allt!

Ska även sätta mig och leta efter ett ridläger att åka på, kan va
för sent och då blir det nästa år istället. Fick det av mina föräldrar
i present för att jag klarade körkortet på första försöket! Mitt livs
sista ridläger förmodligen, vill hitta det perfekta.. 
Om jag tar med Rebell eller inte låter jag vara osagt, 
jag tror det kan vara bra att testa lite andra hästar,
skulle verkligen behöva sätta mig på en lättare häst och bara
träna min egen sits, haha, galet..
Återkommer med besked om vilket ridläger det blir ;)
Ni kanske har tips? Dressyrinriktad (får inte hoppa), stora hästar,
äldre tonåringar eller vuxna. Tacksam för lite tips! :D

Postat av: Amanda

Fin blogg!
Hoppas du haft en bra dag! :)

2012-06-15 @ 22:02:08
URL: http://mandaasfoto.blogg.se
Postat av: Bonnie

Åh lite avis på det sär med sommarlov blir man ju;)
När det gäller ridläger så finns det ju typ träningsläger på strömsholm då man får ha deras hästar, gick gymnasiet där och det är en väldigt inspirerande miljö:)

Svar: Känns lite för stort för mig, haha, jag är lite feg och trivs bättre på små läger så att säga, mysiga sådana :p Strömsholm känns så.. stort och seriöst eller vad man ska säga xD Haha men tack för tipset!
chevalaux.blogg.se

2012-06-16 @ 00:41:13
URL: http://teamkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: