Tack för de nya kläderna!

Egentligen ska jag nog tacka de tre olika cheferna jag hade förra året som betalat in för mycket skatt. Tack skolan, Ullevi och Ottenby! Hittade rätt mycket faktiskt. Fast ingen klänning tyvärr, jag älskar klänningar! Och skor vågade jag inte kolla på, älskar vrålhöga klackar men har ingen användning för det längre efter som att jag festar så sällan.



Det blev...
Ett linne & tre tubar från Gina / Ett par höga shorts & två trosor från Vero Moda / En tisha från Monki / Ett par jeans & mascara & nagellack från HM

Är mucho nöjd. Förutom att jag tappat en storlek i jeans och drar S i tubarna. Känns väll lite sådär när rumpa och tuttar sakta försvinner, antar att det är ett ålderstecken haha! Men saknar fortfarande en svart långkjol, en långklänning och ett par vita skor som inte blir stallskor.

Kul sak som hände när jag klev in på Baronen var att de hade nagelpryls försäljare utanför Indiska, en av killarna grabbade tag i mitt finger och började polera.
"Vad jobbar du med? Här?"
"Kor, det är ett arbetande finger du polerar...."
"Aha..."
Och när det var färdig polerat så bad han mig kolla så fiiiint det blev.
"Ja, det 2 veckor gamla nagellimmet blev jätte glansigt. Tack"
Han såg lite tjurig ut haha, undra varför?!

Postat av: Emme

Vad fina kläder!:D



SV: Tack :)

Vad bra!:D Har det vart regn hos dig också idag?

Kram<3

2012-06-08 @ 21:41:13
URL: http://felixiz.blogg.se/
Postat av: alice

sv: Spännande! Till vem och hur länge? :D

2012-06-08 @ 21:48:33
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: