världens bästa häst :D

Ja som sagt, tandläkarn var det ja...
och jag kan ju bara säga, att jag har världens finaste, bästa häst!
Han har PERFEKTA tandrader, de kan inte ligga bättre i munnen än
var det gör på honom. Inga hakar eller skit någonstans.
Han hade några vassa kanter, precis som alla hästar får, men med
tanke på att det var MINST 2 och ett halvt år, förmodligen mer,
sen han träffade tandläkaren så hade han otroligt lite vassa kanter!
Lite tandsten på övre framtänderna, men det kan vi ta bort själva.
Han var lite polerad på vänstra sidan, pga bettet, som han själv
biter tag i
för att slippa jobba, men det ska vi arbeta bort,
det var absolut ingen fara med det, det var inte slitet, bara polerat.
Och tandläkaren vart helt upp över öronen glad över Rebells
temperament, från det att jag ställde honom i gången till det att jag
ledde honom därifrån, så rörde han inte en hov, slängde inte med
huvudet eller något sånt alls. Helt otroligt, inget lugnande eller liknande.
Tandis kallade Rebell för goshäst och det stämmer xD
Haha, bästa hästen, jag kommer aldrig hitta någon som dig igen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: