ååååh så bra!

Jaa, dagen slutar riktigt bra,
trots den vedervärdiga starten!
Jag menar, snöstorm? Seriöst?
Usch och fy, tack och lov för att
världens bästa Kalle (jobbarkompis) hämtade
mig vid busshållsplatsen i morse
så jag slapp gå och bli dyngsur,
jag var helt oförberedd på vädret,
och inte hade någon jacka med mig.

Men iaf, dagen blev sen allmänt bra,
kul dag på jobbet, det är efter såna här
dagar jag känner att JA, detta är rätt för mig,
det är detta jag ska göra! Så go känsla.

Sen när jag kom hem så låg ett tjockt brev
på bordet, från västerviks sjukhus.
Och det var vad jag väntat på, en tid
på smärtkliniken, äntligen!!
Ska nu äntligen få hjälp att hantera all
fysisk smärta, förhoppningsvis kan jag
få mindre ont också. Det känns redigt bra,
så den 20 april kl 9 ska jag till Västervik,
kommer dock ta 3 timmar på sjukhuset,
men jaja, då har jag något att göra den dagen ;)

jag

Bilden kanske inte passar just till texten, men om ni bara visste hur ofta jag känt igen mig i den!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: