Årets första dressyrträning!

Nu har Pernillas (vår tränare) ridbana tinat så pass bra,
att vi idag ska åka och ha första dressyrträningen!
Det gillar vi skarpt!
Jag tror personligen att det blir mycket sitsträning
och lösgörande arbete.
Vad tror ni?
rebell

På bilden har jag precis avslutat min och Rebells
första dressyrtävling,
och ja, ni ser ju leendet,
och detta var ändå innan jag fick veta att vi vann!
När jag fick veta det så gick leendet öra till öra,
det var en otroligt känsla som jag levde länge på!





Så som Linn uttrycker det, så kände jag inför min första dressyrtävling!




Postat av: Tove

Så härlig bild. Den fångar verkligen känslan du hade då bilden togs

2012-03-04 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: