Bästa storebror!

Vi har ju planerat lite tävlingar nu, bland annat en den 21 april,
en lokal på Kalmar hästsportklubb. MEN! Där uppstod det problem,
pappa och mamma ska åka och dansa då, så ingen kan ju köra.
Men då komemr pappa på den lysande idéen att ringa en av mina bröder,
Andreas, och fråga om han kan köra oss. Och det kan han! :D Tjiho!
Hahaha, sen då att Andreas just nu kör en amerikansk pickup,
lastbilsreggad, dubbelmontage bak och 6 säten (2 st soffsäten),
gör ju inte saken sämre, här åker vi med stil! ;)
Så nu drar vi in ytterliggare en familjemedlem i hästvärlden,
men jag tror dom överlever, haha, två av bröderna är tillochmed
medlemmar i MRK, mest för att vi ska få medlemmar ;)

familj

Här har vi några stycken :p Han längst till vänster, som man bara ser huvudet på,
det är Jimmy, min äldsta bror, sedan är det Johan, mellerst, och sen pappa i mitten
sen Andreas, han som ska köra oss, sen lilla jag :D
De är bara halvbröder till mig och Ronja, samma pappa :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: